Artykuł "Psychologiczne aspekty relacji między masażystą i pacjentem / klientem" na poratlu serwis-masazysta.pl


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda relacja na linii firma i klient musi mieć prawidłowe podejście. Moim zdaniem bardzo fajnym rozwiązaniem są systemy CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy dzięki którym możemy w bardzo łatwy sposób zarządzać podtrzymywaniem klienta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Relacje międzyludzkie są bardzo ważną częścią w naszym życiu. Tak samo ma się to w odniesieniu do płaszczyzny firmowej. Jestem przekonana, że jeśli ktoś przeczyta https://www.connecto.pl/system-crm-poprawia-relacje-z-klientem/ to z pewnością bardzo przekona się właśnie do systemów CRM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń